שינובר גרופ מציעה שירות מקצועי להקמת מוקדים טלפוניים לעסקים

You are currently viewing שינובר גרופ מציעה שירות מקצועי להקמת מוקדים טלפוניים לעסקים

אחרי שהקמנו עסק, המאבק הכי גדול שלנו הוא להגדיל את ההכנסות שלו בלי להוסיף עוד הוצאות. כדי להצליח בזה, יש הרבה מאוד דברים שאנחנו יכולים לעשות, ולפעמים אנחנו בטעות חושבים שהדברים הללו לא נמצאים בהישג היד שלנו. אחד מהם הוא הקמה של מוקד טלפוני, ואנשי המקצוע של שינובר גרופ כאן כדי לספר לכם איך בדיוק תוכלו להקים אחד כזה בעסק.

מוקד טלפוני

מוקד טלפוני או מוקד לניתוב שיחות נועד להפוך את תהליך הפנייה לעסק שלכם ליעיל יותר. בעבר, בכל עסק היה קו טלפון מרכזי, וכל השיחות היו נכנסות דרכו. לעיתים, עד ששיחה הייתה מגיעה ליעד שלה היא הייתה יכולה לעבור הרבה מאוד עובדים, מה שהפך את השיחות הללו למטרד רציני בעבודה. המטרה של המוקד הטלפוני היא לשנות את המשוואה הזו.

אנחנו מאמינים שבנייה נכונה של מוקד טלפוני היא כזו שבסופה כל שיחה מגיעה ישירות אל מי שיכול לתת את המענה עליה. מוקד כזה יכול לסייע לעסק שלכם למנוע בזבוז זמן מיותר, אולם חשוב מכך, הוא יכול לעזור לכם לחסוך בכוח אדם בתוך העסק שלכם.

חיסכון בכוח אדם

העובדה שהשיחה מגיעה ישירות אל מי שאמור לטפל בה, מייתרת את הצורך בעובד שאחראי על ניתוב השיחות. בנוסף, השיחות יוכלו לקבל מענה מהיר יותר, וכך כל עובד יוכל לתת מענה למספר גדול יותר של פניות. השילוב של השניים הללו יחד יעזור לכם לחסוך בכוח אדם, בלי שאיכות השירות שלכם תיפגם, ואפילו להפך.

 

 

מענה טוב יותר ללקוחות

מוקד טלפוני מאפשר לכם להוריד את זמן ההמתנה של הלקוחות לקבלת מענה. ברגע שהלקוח יתקשר, המערכת תדרוש ממנו מספר פרטים, ותדע לאן בדיוק להפנות את השיחה שלו. לכל עובד תוכלו להגדיר במדויק תחום אחריות אותו הוא ילמד לעומק, וכך ברגע שהשיחה תגיע אליו הוא ידע בדיוק איך לענות לה. מבחינת הלקוחות שלכם, מדובר על שדרוג משמעותי לשירות שהם מקבלים.

הטמעה והדרכה – שינובר גרופ

אחד הדברים הכי חשובים אחרי הקמה של מוקד טלפוני הוא ביצוע הטמעה. מערכות טכנולוגיות יכולות לשפר פלאים את התפקוד של העסק, אולם כל זה בתנאי שהעובדים יודעים בדיוק איך להשתמש בהן. לעיתים, ישנם עסקים שבהם לרוב העובדים אין ידע טכנולוגי קיים, מה שמוביל למצב שבו המערכות הטכנולוגיות לא מנוצלות כראוי.

בתהליך ההטמעה אנשי המקצוע של שינובר גרופ יגיעו אל העסק שלכם ויוודאו שהעובדים שלכם יודעים בדיוק איך להשתמש במערכות השונות. המטרה הסופית של התהליך היא שכל עובד יבין בצורה בסיסית את המערכת, ידע לתפעל תקלות שכיחות, וכמובן יבין את המקום שלו בתוך המערכת החדשה.

שינובר גרופ

שינובר גרופ היא קבוצה שהוקמה מתוך מטרה לעזור לבעלי עסקים בתהליכי התייעלות. אנשי המקצוע של הקבוצה מבצעים בדרך כלל מחקר ראשוני על העסק, מתוך רצון להבין לעומק את המקומות שבהם ניתן לייעל אותו. המוקד הטלפוני הוא רק אחד השירותים שאותם תוכלו לקבל דרך קבוצת שינובר גרופ, כאשר בסיום התהליך תגיעו למצב שבו העסק שלכם מנפק שורת רווח גדולה יותר.

לסיכום

מוקד טלפוני בעסק הוא כלי נהדר, שיכול לעזור לכם לחסוך הרבה מאוד הוצאות, ואף לשפר באופן דרמטי את איכות השירות שהלקוחות שלכם מקבלים. הדבר הראשון שנעשה הוא לאפיין את המוקד הטלפוני שהעסק שלכם צריך, מתוך רצון להפוך אותו לכלי שחוסך זמן וכוח אדם בעסק. אל תשכחו לבצע לעובדים שלכם תהליך הדרכה מסודר, כדי שהם ידעו איך לנצל את כל הפוטנציאל של המוקד.