היועץ העסקי יוסי שינובר מגלה את הסוד: אלה הטיפים שכל בעל עסק צריך להכיר

You are currently viewing היועץ העסקי יוסי שינובר מגלה את הסוד: אלה הטיפים שכל בעל עסק צריך להכיר

בעולם עסקי תחרותי, כל בעל עסק צריך לחשוב היטב כיצד הוא מקדם את הפעילות העסקית לטווח הקצר והרחוק. בדיוק לשם כך אספנו באמצעות היועץ העסקי יוסי שינובר את הטיפים החשובים ביותר, לטובת קידום הפעילות באופן המשרת את הצרכים הנדרשים. אז קדימה, בואו נצא לדרך!

השקיעו במיתוג העסק

אם עד לפני מספר שנים הייתה תפיסה כי מיתוג הוא נחלתם הבלעדית של תאגידים, כיום יותר ויותר בעלי עסקים מבינים כי למיתוג יש השפעה משמעותית על היכולת לבלוט ולמשוך לקוחות. למעשה, מיתוג עסקי חזק יכול לשפר את האמינות והמוניטין של העסק, להגביר את נאמנות הלקוחות ואף להרחיב את היקף הפעילות. יתר על כן, בסביבה תחרותית כמו היום, השקעה במיתוג המתבצע בליווי של מומחים לתחום מהווה הזדמנות לרענן את התדמית, ועל כן יוסי שינובר ממליץ לבצע את תהליך המיתוג כבר עכשיו, ותוך שימת דגש על ניתוח מצב השוק מבחינת מתחרים, ערך המוסף וצרכי השוק, לטובת מיתוג מוצלח.

יצירת בידול

בידול הוא מרכיב מרכזי בעבור כל בית עסק, שכן בידול מסייע לבעלי עסקים לבדל את העסק מהמתחרים, ובהתאם לכך ולבסס עמדה ייחודית בשוק תחרותי. יוסי שינובר מסביר כי מתן של ערך מוסף ייחודי יכול לא רק לשמר את הלקוחות הקיימים, אלא גם מאפשר להגדיל את נתח השוק, מה שיניב לכם את היכולת ליצור רווחיות וצמיחה לאורך זמן. בידול עסקי הוא אחד מהצעדים החשובים לטובת קידום של פעילות עסקית נרחבת, ועל כן השקעה במתן של ערך ייחודי – החל מטיב השירות ועד למוצר עצמו הוא זה שיבטיח כי תוכלו להתמודד בתוך סביבה תחרותית, ואף לבלוט מעל המתחרים.

 

 

בחנו את מודל התמחור

בשביל שהעסק שלכם יצליח לאורך זמן, אתם מחויבים לבחון את מודל התמחור שלכם. לתמחור נכון יש השפעה ישירה על הכנסות העסק, שולי הרווח והיכולת לעמוד בתחרות בשוק. אם המחירים גבוהים מדי, זה יכול להוביל לירידה בביקוש ולירידה במכירות. מצד שני, אם המחירים נמוכים מדי, ייתכן שלא תוכלו לכסות את העלויות, ובהתאם לכך גם להרוויח. על כן, צריך לבחון את מודל התמחור ובמידת הצורך להתאים אותו, באופן המאפשר מצד אחד רווחיות אך מצד שני תואם את מצב השוק. התייעצות עם רואה חשבון וכן יועץ עסקי הם אלמנטים חשובים לטובת קביעת מודל תמחור ראוי.

קידום דרך הרשתות החברתיות

השקעה בפרסום ברשתות חברתיות מהווה מרכיב קריטי באסטרטגיה עסקית הלוקחת בחשבון את השינויים בעולם העסקי, בעקבות עלייתן של הרשתות החברתיות. פלטפורמות מדיה חברתית, כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק מאפשרות לכם כבעלי העסק לפנות בתהליך של פרסום ושיווק לקהל יעד מגוונים. קידום המתבצע דרך המדיה החברתית במסגרת של קמפיינים יכול לאפשר לכם לעקוב אחר ההצלחה באמצעות כלים מתקדמים, ולאחר קבלת התוצאות, לנתח לקבל תובנות חשובים לטובת מיתוג והגדלת הבולטות ברשת. פרסום ברשתות חברתיות מעניק לכם כבעלי העסק הזדמנות להגיע לקהל גדול ומגוון, לבנות את המותג ולהניע צמיחה. בעידן הדיגיטלי של היום, השקעה בפרסום במדיה החברתית חיונית לעסקים המעוניינים להקדים את המתחרים ולענות על הצרכים של הלקוחות.

לסיכום

הטיפים אותם הצגנו לכם כאן מהווים הזדמנות בעבור כל בית עסק להתחיל ולהתקדם, מתוך הבנה כי באמצעות התייעלות וקידום של פעולות כמו למשל פרסום ברשתות החברתיות ניתן יהיה לקדם צמיחה לאורך זמן, בולטות וכן איתנות – גם בסביבה עסקית תחרותית כמו היום.