צריכים לייקים, שיתופים או צפיות? תכירו את עולם הצרכנות של הרשתות החברתיות

You are currently viewing צריכים לייקים, שיתופים או צפיות? תכירו את עולם הצרכנות של הרשתות החברתיות

 

השיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות מעולם של אתרים לעולם שמתנהל בתוך הרשתות החברתיות השונות. אל תבינו לא נכון, לאתר האינטרנט שלכם יש הרבה חשיבות. שווה להשקיע בקידום אורגני נכון שלו ואפילו בממומן. לכל נכס אינטרנטי יש תפקיד וממש כמו לאתר, גם לחשבונות השונים שלנו ברשתות החברתיות יש תפקיד מסוים במארג השיווק שלנו.

ממש כפי שכל עסק מתנהל בצורה ייחודית, כך גם אסטרטגיות השיווק. כל אחת עושה שימוש שונה באלמנטים שונים כולל הרשתות החברתיות השונות. בשביל למקם את עצמנו באופן נכון כעסק, נבחר בדרך כלל נוכחות בכמה רשתות חברתיות כאשר לכל אחת נשקיע מידת מאמץ והשקעה שונים. יהיו לנו רשתות 'עיקריות' ורשתות חברתיות משניות שתפקידן יותר לתמוך בעיקריות ולהזרים לשם תנועה. לעיתים כל הנוכחות שלנו ברשת חברתית יכולה להיות מינימלית, פשוט בכדי להיות שם ולתפוס את המרחב.

 

רשתות חברתיות – האם ה'חינם' הוא באמת כזה?

רבים מנצלים את האפשרות לפתוח חשבונות ברשתות השונות. פתיחת החשבון היא חינמית ומדוע לא לנצל זאת? ובכן, האמת היא שאין סיבה וזה אפילו מומלץ. דאגו לפתוח חשבון בכל אחת מהרשתות המובילות וגם בכאלו שאינן מובילות אבל יכולות להיות רלוונטיות לכם כעסק.

מה שחשוב לזכור הוא שכמות תשומת הלב שהמשתמשים יכולים לתת היא מוגבלת. זה הופך את התחרות על אותה תשומת לב לקשה. מכאן נובע שכמעט בלתי אפשרי להצליח בשיווק ברשתות חברתיות ללא השקעה כספית ממש, מעבר לזמן שביצירת הפוסטים השונים. כל זאת הוביל את תעשיית השיווק באינטרנט למצא פתרונות שונים שיכולים לקנות בכסף כל מיני סוגים של מוצרים ווירטואליים שתכליתם לקדם את העסק שלנו ברשתות החברתיות. פה נעצור לציין, שיש לא מעט דרכים לקדם עמודים עסקיים ברשת. אחת האפשרויות היא קידום הרשתות החברתיות באמצעות YOHOO, שכן מדובר בחברה שמספקת לייקים, שיתופים, תגובות ועוד ממשתמשים אמיתיים ברשת.

 

האבולוציה של רכישות הלייקים, השיתופים וכו'

כאמור, לא לקח הרבה זמן עד שתעשיית השיווק באינטרנט הבינה שחסר לה נותני שירות מסוג חדש. מפרסמים נתקלו בבעיה, הם מעלים פוסט ופשוט לא מצליחים לקבל לייקים, תגובות או צפיות. הם נכנסים לרשת ורואים פוסטים אחרים שכן מצליחים, ולא בגלל שהם יותר איכותיים. איך זה קרה? ממש מהרגע הראשון, היה מי שפיתח כל מיני שיטות לרכישה של לייקים או שיתופים למשל. כמו בכל מוצר שיוצא אל השוק, גם כאן למוצרים הראשונים היו הרבה בעיות. אמנם הפוסטים קיבלו לייקים, אבל זה נעשה בצורה מאד מניפולטיבית. גם הפלטפורמות (פייסבוק או יוטיוב למשל) וגם הגולשים עלו על הרכישות הללו מאד מהר.

זה גרם לכל הנושא של רכישת לייקים לקבל תדמית מעט חשודה ובזמנו זה היה בצדק. הבעיה היא שעבר כבר הרבה מאד זמן מאז וכיום התפתחו בתחום הזה נותני שירותים מקצועיים שנותנים פתרון איכותי, אמין ומשתלם. בואו נראה איך זה עובד:

שירות קידום ברשתות חברתיות – הדור הבא

אם פעם היינו צריכים לרכוש לייקים במקומות מפוקפקים ולקבל מוצר מפוקפק במקרה הטוב, הרי שהיום התעשיה הזו התפתחה ללא היכר. כיום ניתן להיכנס לחנות אינטרנטית ולעשות 'שופינג' של מוצרי קידום שונים בלחיצת כפתור. השירות רק נראה פשוט, והוא אכן פשוט לרכישה, אבל מאחורי הקלעים הוא בכלל לא כזה. מדובר בחנות לכל דבר, כולל תמיכה טכנית למוצרים השונים. השירות ניתן עם אחריות בלתי מוגבלת – חידוש מרענן לתקופה בה היינו מקבלים לייקים ואלו היו 'נעלמים' לאחר כמה ימים. איך בודקים אם חברה היא רצינית ומקיימת את מה שהבטיחה? בודקים אם יש לה לקוחות חוזרים. לYOUHOO יש הרבה מהם. החברה התחילה פעילות בארץ לאחר שנים של פעילות וצבירת ניסיון בחו"ל. קידום הרשתות החברתיות באמצעות YOUHOO נעשה בצורה פשוטה, פשוט לוחצים ומקבלים את המוצרים הנדרשים.

 

דוגמאות למוצרים מעניינים בYOUHOO

אנחנו מניחים שכולכם מכירים שירותים כמו קניית לייקים או שיתופים בפייסבוק. בYOUHOO נכנסו לנישות רבות אחרות והם יכולים לספק לכם פתרונות נקודתיים במהירות שיא. אחד הפתרונות הללו הוא רכישה של אישורי הגעה לאיוונט בפייסבוק. תארו לעצמכם, פתחתם איוונט ואתם משתפים אותו ללא אישורים הגעה כרגע. מה הסיכוי שמישהו יאשר הגעה באופן אורגני? מי רוצה להשתתף באירוע ללא משתתפים? בשביל לשבור את מעגל הקסמים הזה, אתם צריכים לקנות כמה אישורי הגעה התחלתיים.

מוצר נוסף שמצביע על מחשבה הוא צפיות פרימיום ביוטיוב. כאן מסופקות לכם צפיות ללפחות 70 אחוז מהסרטון שלכם. זה לא רק יעלה את מספר הצפיות, אלא גם יעורר את האלגוריתם ביוטיוב, זה יגרום לחשיפה של הסרטון ומכאן תוכלו לפרוץ כבר בכוחות עצמכם בצורה ויראלית.

ראוי יהיה לציין גם את היכולות של YOUHOO בפלטפורמות יותר נישתיות כגון טוויץ', סאונדקלאוד או אפילו IMDB.

אם נגענו בפלטפורמת הסרטים, כדאי אולי גם לציין  שלYOUHOO יש התמחות נפרדת בקידום של אומנים ברשתות השונות. כאן יתפרו לכם חבילה שמשלבת כל מיני רשתות חברתיות.

שנסכם?

רכישת מוצרים לרשתות חברתיות מעולם לא הייתה קלה יותר. בתוך כמה דקות אתם יכולים לצאת עם סל מוצרים שיוציא את העסק שלכם מהאפרוריות וישים אותו במרכז הבמה. זה ייתן לכם הזדמנות להגיע לקהלים חדשים, למצא לידים נוספים ולייצר עוד מכירות.