נעים להכיר: מיזם Dogether לחללי עבודה משותפים

You are currently viewing נעים להכיר: מיזם Dogether לחללי עבודה משותפים

אחת המגמות הבולטות בענף הנדל"ן היא עבודה בחללי עבודה משותפים. למעשה, אם עד לפני מספר שנים עבודה במסגרת הזו הייתה שמורה בעיקר ליזמים, כיום ניתן להבחין ביותר ויותר בעלי עסקים כמו גם עצמאיים אשר בוחרים להשכיר חלל עבודה למשך תקופה קצרה או ארוכה. למעשה, מדובר בהזדמנות מצוינת לקבל סביבת עבודה מפרה שתאפשר לעסק שלכם לצמוח, ובהתאם לכך גם להגשים את היעדים העסקיים שלכם. מאחר ומדובר בתחום בולט שרק הולך וצובר תאוצה, ההיצע הוא גדול ולא פעם מבלבל. יחד עם זאת, מיזם שאותו מומלץ להכיר הוא Dogether המאפשר לכם כבעלי עסקים, יזמים או עצמאיים לקבל הזדמנות ליצור אינטראקציה עם בעלי עסקים כמו גם לעבוד בסביבת עבודה מפרה בתל אביב או בנתניה, כאשר לאור הביקוש הגבוה המיזם עתיד להתרחב גם לערים נוספות.

מדוע לבחור דווקא במיזם Dogether?

מיזם Dogether הוקם מתוך מטרה לסייע לבעלי עסקים, יזמים ועצמאיים ליצור סביבת עבודה שבמסגרתה לא נדרש להחתים את השעון או להגיע בלבוש מוקפד, כחלק ממטרה של יצירת סביבת עבודה משמעותית מבחינת היכולת ליצור קשרים כמו גם לקיים פגישות עם לקוחות פוטנציאליים. חללי עבודה משותפים שישפרו לכם את חווית העבודה כוללים לא רק סביבת עבודה מעוצבת וחדשנית הכוללת בין היתר מטבח מאובזר וחדרי ישיבות אלא גם אזורי עבודה שבהם תוכלו להרגיש שאתם לוקחים חלק בסיעור מוחות, גם אם אתם עובדים כעצמאיים או לעבוד עם עצמכם בשקט וללא הפרעות. המגמה של חללי עבודה משותפים צברה תאוצה בעיקר לאחר מגפת הקורונה ומתוך הבנה של רבים כי לסביבת העבודה יש חשיבות עצומה מבחינת הפרודוקטיביות, ועל כן הדגש שניתן ע"י מייסדי המיזם הוא ליצור חללי עבודה מרשימים במודל תמחור אישי, כולל אפשרות לעבודה במתחם בעבור עצמאיים ובעלי עסקים שנאלצים לעבוד בזמן סוף השבוע. מודל התמחור החדשני המבוסס על תשלום יומי, שבועי חודשי או במסגרת של חבילות מיוחדות הוא זה שהופך את המיזם לאחד מחללי העבודה המשותפים המבוקשים בישראל לא מעט גם בזכות היחס האישי וכן המעטפת אותה תקבלו במסגרת ההתקשרות.

יצירת קשרים – חלק בלתי נפרד מעבודה בחלל משותף

כפי שכל יזם, עצמאי או בעל עסק יודע לקשרים שאתם יוצרים עם אנשי מקצוע יש חשיבות עצומה מבחינת היכולת לגדול ולהתפתח. חלל משותף כמו Dogether מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם ליצור יכולת ליצור הפריה הדדית בדמות פיתוח רעיונות שיש לכם עם עובדים אחרים בחלל עבודה המשותף לכם כמו גם שיתוף של רעיונות עסקיים אותם אתם רוצים לפתח, לצד יצירת קשרים נוספים ונטוורקטינג. כידוע, את ההברקות הגדולות ביותר אפשר לקבל דווקא במסגרת קבוצתית, בייחוד אם אתם מרגישים תקועים. מאחר ומדובר בחללי עבודה מודולריים המאפשרים לעבוד במתכונת יחיד או קבוצתית, ניתן בהחלט לנצל את המערך הקיים לטובת יצירת פרצת דרך בכל התחומים וזאת באמצעות יצירת קשרים (נטוורקינג) אשר מהווה אבן דרך משמעותית בעבור כל בעל עסק לטובת יצירתיות.

נעים להכיר: מיזם Dogether לחללי עבודה משותפים

קבלת ערך מוסף כתוצאה מהשכרה של חדר בחלל משותף

מעבר ליכולת לעבוד ממשרדים מעוצבים ומדוגמים, היתרון הבולט של מיזם Dogether נובע מתוך ערך מוסף הניתן למשכירים בדמות של סדנאות, הרצאות וכן פעילויות אשר יגרו לכם את המוח ויאפשרו לכם לפתוח אפיקים חדשים שאולי לא חשבתם עליהם. ערך המוסף הזה בדמות תמחור הוגן וכן הפריה הדדית הוא זה שהופך את המיזם לאחד המיזמים המובילים בתחום חללי עבודה משותפים, כאשר כעת יש לכם את ההזדמנות ליצור לעצמכם סביבת עבודה נוחה בעיר תל אביב או נתניה. לאור הביקוש המיזם עתיד להתרחב לערים נוספות, ובהתאם לכך לאפשר לכל אחד לעבוד בסביבה דינאמית ומתקדמת שבמסגרתה אף יום במשרד לא יהיה משעמם או נראה כמו היום שעבר.