בעל עסק? אל תוותר על כרטיס ביקור מודפס

כרטיס ביקור מודפס

בעידן המודרני, רבים מבעלי העסקים בוחרים לזנוח את אמצעי הפרסום המסורתיים כמו כרטיסי ביקור ולעבור לאמצעי פרסום מתקדמים הכוללים קידום ממומן ברשתות החברתיות כמו גם קידום אורגני או ממומן במנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל. למרות האפקטיביות של אמצעי הפרסום הללו, ניתן בהחלט לומר כי חלק בלתי נפרד מתמהיל שיווק ופרסום כולל גם את האמצעים המסורתיים כמו כרטיס הביקור. כרטיס ביקור הוא אמצעי פרסום איכותי המאפשר לכם  כבעלי עסקים המעניקים שירותים להעביר את הפרטים של העסק לספקים כמו גם לקוחות פוטנציאליים וקיימים, כל זאת כחלק מיצירה של מיתוג  מנצח שיוביל בסופו של דבר גם ליצירת קשרים עסקיים נרחבים. הזדמנויות כידוע הן עניין לא צפוי שעשוי להתרחש גם בזמן הכי לא צפוי כמו למשל בחופשה, ועל כן היכולת לשלוף כרטיס ביקור מהווה דרך מצוינת לייצר קשרים כמו גם ליצור תמהיל נכון המשלב בין אמצעי פרסום דיגיטליים לבין אמצעי  פרסום מסורתיים, כמו כרטיס ביקור מודפס.

מדוע אסור לוותר על כרטיס ביקור מודפס?

אצל רבים מבעלי העסקים ישנה תחושה כי כרטיס ביקור מודפס הוא הוצאה מיותרת מאחר והוא נזרק. מדובר בטעות, בייחוד בעידן שבו הלקוחות שלכם נמצאים בעומס אדיר של מידע שלא פעם מתפספס בעקבות חוסר יכולת לשמור את פרטי יצירת הקשר עם בעל העסק. הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים ובמהירות מהווה דרך מצוינת ליצור מענה מידי בעבור כל הזדמנות עסקית כך שתוכלו לשלוף בעת הצורך את כרטיס הביקור המעוצב ובהתאם לכך גם ליצור יכולת להרחיב את מעגל הלקוחות. זאת ועוד, כרטיס ביקור אפשר לצרף למוצר עצמו כמו למשל לעוגות או מוצר אותו אתם מספקים ללקוח, ובהתאם לכך ליצור הליך מיתוג מוצלח שגם מצטלם נהדר ביחד עם המוצר שלכם. אם עד לפני מספר שנים כרטיסי הביקור הודפסו על ניירות זולים, כיום מדובר באלמנט פרסום יוקרתי מאוד המודפס באמצעות מדפסות טכנולוגיות כמו גם בעל עמידות גבוהה מאוד, כחלק מהליך מיתוג מוצלח שיגדיל את מכסת הלקוחות כמו גם יאפשר לכם לבלוט בעידן שבו העומס החזותי בעקבות פרסום נמצא במגמת שיא.

איך לעצב כרטיס ביקור מוצלח?

מאחר ומדובר במסר פרסומי, את העיצוב של כרטיס הביקור רצוי לבצע עם בעלי מקצוע המתמחים בתחום וזאת מתוך מטרה ליצור מיקוד כמו גם הלימה למיתוג של העסק שלכם. אם למשל מדובר בעסק לעוגות ואביזרי אפייה, אפשר להוסיף אנימציה המתקשרת לתמהיל אותו אתם מציעים במסגרת השירות (קרי עוגות) ביחד עם פרטי יציר קשר אותם מדגישים באמצעות פונט בולט. בנוסף, לפני שאתם מתכננים את כרטיס הביקור מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ולבחון את המתחרים שלכם, כחלק מיצירה של בידול וכן ייחוד שילכוד את העין של הלקוח או הספק עמו אתם עובדים וייחרט בזיכרונו. העדיפו שלא להעמיס יתר על המידה מבחינת מלל אלא להישאר ממוקדים בשביל להפוך את הכרטיס לפונקציונאלי וחד מבחינת המסרים.

לסיכום

הדפסה של כרטיס ביקור  מהווה דרך מצוינת ליצור אלמנט פרסומי נוסף שיוביל לא רק לבידול שלכם מהמתחרים אלא גם לחשיפה גדולה יותר, בשל היכולת לחלק את הכרטיסים ללקוחות פוטנציאליים כמו גם להעביר את הכרטיס בעת פגישה עם ספקים עמם אתם עובדים באופן קבוע. כיום באמצעות בית דפוס מקצועי ניתן לבצע הדפסה של כרטיס ביקור בהתאמה אישית גם מבחינת העיצוב אבל לא פחות מבחינת הכמות ועל כן מדובר בהזדמנות אותה אסור לפספס לטובת הזנקת העסק מספר צעדים קדימה.