Holistic CRM: אלו הפונקציות הייחודיות שישדרגו את ניהול העסק שלכם

You are currently viewing Holistic CRM: אלו הפונקציות הייחודיות שישדרגו את ניהול העסק שלכם

כל מערכת CRM או מערכת מחשוב מרכזית בכלל, טובה רק בהתאם ליכולות השימושיות שהיא מציעה. מה מיוחד במערכת Holistic CRM? וכיצד יכולותיה עשויות לשדרג את ניהול העסק שלכם?

הגעה ללקוח באופן ובזמן המתאימים

מערכת לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management) מצטיינת באופן טבעי לפני הכול, בניהול האינטראקציה עם הלקוחות באופן הטוב ביותר. אם תיכנסו אל אתר Holistic CRM, תוכלו לקרוא עוד על היבט זה ונוספים. מדובר למעשה בנושא מורכב מאוד, שעל חשיבותו העסקית אין צורך להרחיב. המערכת מסייעת לעסק להתנהל מול הלקוחות בשלבים השונים של פעילות זו, החל מהפניות הראשונות של הלקוח המתעניין, דרך רכישה ראשונה, שרות ותמיכה למוצר או שרות שהוא רכש, המשך שיווק (שמותאם לרכישותיו הקודמות), פעילויות "שימור לקוחות" שונות וכן הלאה.

מקסום פוטנציאל מכירות

מדובר לא רק בניהול יעיל של פעילויות אלה, אלא גם ובעיקר במיצוי פוטנציאל הרווח אשר גלום בהן עבורכם. ניתן להביא למכסימום את היקף המכירות, לזהות את הלקוחות הרווחיים ביותר ולהתמקד בהם, לצמצם הפסדים בעזרת יכולות כמו זיהוי מוקדם של סימנים לנטישת לקוחות צפויה ועוד. Holistic CRM מסייעת לנהל לידים באופן אופטימאלי ומתוחכם והיא משתלבת בקמפיינים שיווקיים שונים שאתם יוזמים, באופנים רבים וגמישים.

הבטחת יעילות מרבית

הפעילות המגוונת מאוד של העסק מול לקוחותיו השונים והרבים, מקבלת במערכת Holistic CRM מענה שמבטיח יעילות מרבית. זאת, תודות לריכוז כל הפעילות במערכת אינטגרטיבית אחת ותודות ליכולת לבצע בה התאמות, בהתאם לפרטי הפרטים של דרישותיכם המיוחדות והתהליכים שעל פיהם אתם ספציפית עובדים. כידוע – מה שלא מודדים, לא ניתן לשפר. במערכת מסוג זה, ניתן וקל יותר למדוד פרמטרים שונים ותודות לכך, לקדם תהליכים של שיפור מתמיד.

Holistic CRM: אלו הפונקציות הייחודיות שישדרגו את ניהול העסק שלכם

יתרונות שרותי הענן

ניהול קשרי לקוחות אשר מוצע כשרות ענן, משלב את יתרונות ה-CRM עם יתרונות מחשוב הענן. במקום רכישת תשתיות חומרה ותוכנה לשם התקנה מקומית של המערכת, מדובר על צריכה לפי דרישה. תודות לכך, מקבלים חסכון ניכר במשאבים, גמישות ויכולת שליטה והתאמה מרבית לצרכיכם. מודל הענן אינו נפרד מהמחשוב הרגיל הפנימי בעסק, אלא יכול להשתלב בו באופן אינטגרטיבי ויעיל. כמו כן, מודל הענן מספק גם אלמנט של המשכיות עסקית ושרידות במקרי חירום.

שימוש קל ונוח

למרות שמדובר במערכת אשר ניגשים אליה מרחוק ובמערכת כבדה למדי, הגישה אליה מתאפיינת בזמינות גבוהה, ביצועים טובים וקלות שימוש. ניתן להשתמש במערכת זו מכל התקן מחשוב בעל חיבור לרשת האינטרנט ודפדפן, בכל זמן, מכל מקום שבו חיבור כזה זמין.

התאמה למגוון מטרות

תוכלו להשתמש בפתרון זה, עבור מגוון מטרות במסגרת פעילותכם העסקית. זה יכול להיות למשל תמיכה בפעילותם החשובה של מוקדי השרות, טיפול בנושא ייחודי כמו ניהול כנסים ואירועים או עבור עסקים בתחום מוסדות הלימוד. ההתאמה למגזר ספציפי, מבטיחה תפקוד יעיל במיוחד ופרודוקטיביות מרבית בשימוש במערכת.

אינטגרציה

Holistic CRM מציעה אינטגרציה קלה ורבת אפשרויות, למגוון מערכות, כולל אינטגרציה מובנית לגוגל אפס ולאאוטלוק. עובדה זו, מגבירה את הגמישות הפוטנציאלית של השימוש במערכת.

שינוע נתונים קל

באופן טבעי, מערכת ניהול קשרי לקוחות מטפלת בהיקפי מידע גדולים מאוד. Holistic CRM מאפשרת לשנע נתונים אלה שלכם בקלות, בין מערכות שונות. כך ניתן בין השאר, להעביר נתונים ממערכות  פנימיות שלכם אל המערכת ובין מערכות CRM שונות.

לסיכום

למי שמתעניין בצד המעשי של עולם ה-CRM ובתועלות העסקיות שניתן להפיק ממנו, כדאי להתעמק ביכולות שמציע Holistic CRM.